Η Louis Vuitton είναι γνωστή ως η ηγέτιδα εταιρεία κατασκευής κομψών και υψηλής ποιότητας ειδών πολυτελείας. Η εταιρεία έχει μακρά και πλούσια ιστορία και είναι υπεύθυνη για πολλές σημαντικές καινοτομίες και δημιουργίες προϊόντων όλα αυτά τα χρόνια.
Το Αθηναϊκό Ενεχειροδανειστήριο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τη Louis Vuitton, την ιστορία της και τα προϊόντα της.
1. Η Louis Vuitton ξεκίνησε ως εταιρεία αποσκευών
Η Louis Vuitton είναι σήμερα μια εταιρεία πολυτελείας που παράγει πολλά διαφορετικά προϊόντα, τσάντες, φυσικά, αλλά και ρούχα και αξεσουάρ. Η Louis Vuitton ξεκίνησε, στην πραγματικότητα, ως εταιρεία αποσκευών. Σήμερα το brand είναι συνώνυμο της πολυτέλειας και του high-end, αλλά αυτή δεν ήταν η αρχική πρόθεση της εταιρείας, όταν ξεκίνησε στα μέσα του 1800.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα ταξίδια με σιδηρόδρομο, βάρκα και αυτοκίνητο έγιναν πιο δημοφιλή, γεγονός που γέννησε μια νέα ανάγκη: Τις αποσκευές. Καθώς οι άνθρωποι ταξίδευαν περισσότερο, αυξανόταν η ανάγκη για αποσκευές, όπως θήκες, τσάντες και μπαούλα. Ο Vuitton είδε αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά και άρχισε να κατασκευάζει τα δικά του προϊόντα για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αγοράς.
Σήμερα, η Louis Vuitton εξακολουθεί να κατασκευάζει μπαούλα και άλλα αξεσουάρ ταξιδιού, αλλά σίγουρα δεν είναι το μόνο είδος προϊόντος που έχει η εταιρεία.
2. Ο Louis Vuitton ήταν κατασκευαστής μπαούλων για την αυτοκράτειρα Eugénie de Montijo, σύζυγο του Ναπολέοντα Γ’
Πριν ξεκινήσει την επιχείρησή του, ο Louis Vuitton έφτιαχνε μπαούλα για την αυτοκράτειρα Eugénie de Montijo, σύζυγο του Ναπολέοντα Γ’. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, δημιούργησε την πρώτη κλειδαριά ασφαλείας στον κόσμο για τις αποσκευές και τα μπαούλα του.
3. Η επιχείρηση ιδρύθηκε στη Rue Neuve des Capucines 4 το 1854
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1854 και άνοιξε στην 4 Rue Neuve des Capucines.
Έφτασε στο Παρίσι το 1837 με τη φιλοδοξία να αρχίσει να χτίζει ένα όνομα για τον εαυτό του. Είχε αποκτήσει πολλές δεξιότητες στην κατασκευή μπαούλων, καθώς εργαζόταν ως μαθητευόμενος στον Monsieur Marechal, έναν επιτυχημένο Παριζιάνο κατασκευαστή. Ήδη ως έφηβος, άρχισε να αποκτά τη φήμη ότι ήταν άριστα καταρτισμένος κατασκευαστής μπαούλων και στα 33 του άνοιξε το πρώτο του κατάστημα.
Αρκετά χρόνια, αφότου ο Louis Vuitton είχε ξεκινήσει την εταιρεία του και έφτιαξε ένα όνομα για τον εαυτό του, άρχισε να φτιάχνει τσάντες. Σήμερα, οι τσάντες της Louis Vuitton είναι γνωστές σε όλο τον κόσμο και συγκαταλέγονται στα πιο δημοφιλή προϊόντα της Louis Vuitton.
Όλες οι τσάντες της Louis Vuitton είναι χειροποίητες και φιλοτεχνημένες άριστα. Για να δημιουργήσει μια φήμη για τον εαυτό της κάθε μάρκα πολυτελείας, πρέπει να τηρεί τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα και αυτό ακριβώς κάνει η Louis Vuitton σε κάθε πτυχή της κατασκευής.
Χρειάζεται περίπου μια εβδομάδα για τη δημιουργία μιας τσάντας.
4. Το εμβληματικό λογότυπο «LV» σχεδιάστηκε από τον γιο του Louis Vuitton
Τα αλληλένδετα γράμματα «LV» είναι σήμερα συνώνυμα με την εταιρεία και αναγνωρίζονται σε όλο τον κόσμο. Το λογότυπο δημιουργήθηκε από τον Georges Vuitton, τον γιο του Louis Vuitton το 1896, τέσσερα χρόνια μετά τον θάνατο του Louis.
Η εταιρεία διοικήθηκε από τρεις γενιές Vuittons
Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Louis Vuitton και πήρε το όνομά του, αλλά οι συγγενείς του διαχειρίστηκαν την εταιρεία μετά από αυτόν για δύο γενιές. Ο Georges Vuitton, ο γιος του Louis Vuitton, πέθανε το 1936 και ο μεγαλύτερος γιος του Gaston Vuitton κληρονόμησε την εταιρεία. Ο Gaston συνέχισε να διαχειρίζεται το brand και έγινε η τρίτη γενιά Vuittons που το λειτουργούσε. Υπό τη διαχείρισή του, η Louis Vuitton διεύρυνε τη γκάμα των προϊόντων της και άρχισε να κατασκευάζει μικρότερες τσάντες, καθώς και άλλα είδη που σχετίζονται με τις αποσκευές.
5. Ο Georges Vuitton προκάλεσε τον Χουντίνι να ξεφύγει από μια νέα κλειδαριά ασφαλείας
Δεδομένου ότι ο Louis Vuitton επικεντρώθηκε στην κατασκευή μπαούλων, οι γερές και ασφαλείς κλειδαριές έπαιζαν σημαντικό ρόλο. Ως εκ τούτου, η εταιρεία εστίασε στην ανάπτυξη ασφαλών και στιβαρών κλειδαριών που διατηρούν τα αντικείμενα ασφαλή.
Μαζί με τον γιο του Georges, ανέπτυξαν ένα νέο, επαναστατικό σύστημα κλειδαριάς που προοριζόταν να είναι εξαιρετικά ασφαλές και πιο δύσκολο για τους κλέφτες να το διαρρήξουν.
Ο Georges κατοχύρωσε το σύστημα έπειτα από αρκετά χρόνια και, μάλιστα, προκάλεσε δημόσια και τον σπουδαίο Houdini να το σπάσει.
Δυστυχώς, ο Houdini δεν αποδέχτηκε την πρόκληση, αλλά παρόλα αυτά, ήταν μια μεγάλη απόδειξη της εμπιστοσύνης του Georges στην απόδοση της κλειδαριάς που βοήθησε στην περαιτέρω οικοδόμηση της φήμης της Louis Vuitton και των προϊόντων της.
6. Ποιος ήταν ο Louis Vuitton
Γεννήθηκε σε ένα μικρό χωριό στην ανατολική Γαλλία. Η μητέρα του ήταν καπελοποιός και ο πατέρας του ξυλουργός ή γεωργός (οι πληροφορίες από αυτή την περίοδο είναι περιορισμένες). Και οι δύο γονείς του πέθαναν όταν ήταν μικρός και έτσι έπρεπε να μεγαλώσει γρήγορα και να μάθει πώς να φροντίζει τον εαυτό του.
Όταν πέθανε η μητέρα του, ο πατέρας toy ξαναπαντρεύτηκε μια γυναίκα, με την οποία ο Louis δεν τα πήγαινε καλά. Έφυγε, λοιπόν, από το σπίτι του το 1835, σε ηλικία μόλις 14 ετών. Περπάτησε πάνω από 470 χιλιόμετρα για δύο χρόνια για να φτάσει στο Παρίσι. Στο ταξίδι του, έκανε διάφορες δουλειές για να βρει χρήματα και καταφύγιο.
Όταν έφτασε στο Παρίσι, το 1837, έγινε μαθητευόμενος στον Monsieur Maréchal. Ο Maréchal ήταν ένας αξιόπιστος τεχνίτης που έφτιαχνε διάφορα μπαούλα αποσκευών.
Ο Louis Vuitton πέθανε το 1892. Με το θάνατό του, ο γιος του Georges ανέλαβε την οικογενειακή επιχείρηση. Οι λόγοι του θανάτου του είναι άγνωστοι, αλλά γνωρίζουμε ότι πέθανε σε ηλικία 70 ετών, η οποία ήταν αρκετά μεγάλη ζωή κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Κατά τη διάρκεια της ζωής του, ο Louis Vuitton ήταν δημοφιλής και η Τέχνη του εκτιμήθηκε.
7. Η Louis Vuitton έγινε η πρώτη που δημιούργησε έναν νέο τύπο ταξιδιωτικού μπαούλου
Η δημοτικότητα, λοιπών, των προϊόντων του Louis Vuitton αυξήθηκε καθώς άρχισε να φτιάχνει μπαούλα. Υπάρχουν όμως καλοί λόγοι για αυτό. Όχι μόνο είχαν υψηλή ποιότητα και φαίνονταν υπέροχα, αλλά ήταν επίσης, κατά κάποιον τρόπο, επαναστατικά.
Το ταξιδιωτικό μπαούλο του Louis Vuitton είχε διαφορετικό σχήμα και στιλ από όλα τα άλλα στην αγορά. Ήταν ο πρώτος που δημιούργησε μπαούλα με τετράγωνες γωνίες αντί για στρογγυλεμένες γωνίες, που τους επέτρεπαν στους κορμούς να τακτοποιούνται πιο εύκολα.
Είναι, λοιπόν, εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί τα μπαούλα του κέρδισαν τόσο τεράστια δημοτικότητα.
8. Τα μονογράμματα Louis Vuitton δημιουργήθηκαν για την καταπολέμηση των πλαστών προϊόντων
Σήμερα, τα προϊόντα Louis Vuitton, ιδίως οι τσάντες, συγκαταλέγονται στα πιο παραποιημένα προϊόντα στον κόσμο. Όμως η παραποίηση των προϊόντων Louis Vuitton ξεκίνησε στην πραγματικότητα πολύ νωρίς, καθώς η εταιρεία έχτισε μια φήμη για τον εαυτό της.
Και οι δύο εμβληματικές εκτυπώσεις του Louis Vuitton, το Damier και το μονόγραμμα ήταν ένας τρόπος για να γίνει πιο δύσκολο για τους ανθρώπους να μιμηθούν τα προϊόντα του.
9. Οι δερμάτινες λεπτομέρειες που χρησιμοποιούνται στα μονογράμματα της Louis Vuitton είναι εξ ολοκλήρου φυσικές
Για να δημιουργήσει το δέρμα που χρησιμοποιείται παράλληλα με το εμβληματικό μονόγραμμα του Louis Vuitton, η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί καμία βαφή ή χρωματισμό. Αντίθετα, το δέρμα είναι εξ ολοκλήρου φυσικό και επιτυγχάνεται με δεκαετίες τεχνογνωσίας στη δημιουργία δερμάτινων προϊόντων υψηλής ποιότητας. Αυτό εξηγεί γιατί το δέρμα των προϊόντων Louis Vuitton γερνά φυσικά και αναπτύσσει πατίνα με την πάροδο του χρόνου.
10. Η Louis Vuitton καταστρέφει απούλητα προϊόντα στο τέλος της σεζόν
Αυτό είναι ίσως το πιο συγκλονιστικό γεγονός για τα προϊόντα Louis Vuitton. Μετά το τέλος της σεζόν, οι συλλογές της Louis Vuitton με βάση την εποχή αποστέλλονται πίσω στο εργοστάσιο στη Γαλλία για να καταστραφούν. Αυτό μπορεί να ακούγεται εντελώς τρελό, αλλά ο σκοπός είναι να διατηρηθεί η αποκλειστικότητα και το κύρος της μάρκας.
11. Η εμβληματική τσάντα Louis Vuitton Alma ήταν αρχικά custom-made για την Coco Chanel
Σήμερα, η τσάντα Alma είναι μια από τις πιο δημοφιλείς και εμβληματικές τσάντες της Louis Vuitton.
12. Η Louis Vuitton δεν έχει ποτέ εκπτώσεις
Η Louis Vuitton δεν θα κάνει ποτέ εκπτώσεις. Σκοπός αυτού είναι η διατήρηση της αποκλειστικότητας των προϊόντων της. Οι εκπτώσεις και οι πωλήσεις είναι καλές για βραχυπρόθεσμες πωλήσεις, αλλά μειώνουν και αποδυναμώνουν την αποκλειστικότητα μιας μάρκας μακροπρόθεσμα. Οι περισσότερες μάρκες πολυτελείας έχουν την προσέγγιση να μην κάνουν ποτέ εκπτώσεις στα προϊόντα τους, επειδή είναι ζωτικής σημασίας για την αποκλειστικότητα της μάρκας.
13. Η πιο ακριβή τσάντα Louis Vuitton κόστιζε $150.000
Η πιο ακριβή τσάντα που έχει δημιουργήσει ποτέ η Louis Vuitton είναι η Urban Satchel, που κυκλοφόρησε την άνοιξη του 2008. Είναι επίσης η έβδομη πιο ακριβή τσάντα στον κόσμο.
Ο σκοπός αυτής της τσάντας ήταν να αναδείξει τη βιώσιμη μόδα και είναι περισσότερο ένα σημαντικό αντικείμενο Τέχνης παρά μια πρακτική τσάντα που προορίζεται να χρησιμοποιηθεί.
14. Η τσάντα Speedy σχεδιάστηκε για την Audrey Hepburn
Η Louis Vuitton Speedy είναι ένα από τα πιο εμβληματικά και δημοφιλή σχέδια τσαντών. Και αυτή η τσάντα δημιουργήθηκε αρχικά για την ηθοποιό Audrey Hepburn. Στη δεκαετία του 1960, επικοινώνησε με τη Louis Vuitton και ζήτησε να της φτιάξουν μία μίνι Speedy. Η αρχική σχεδίαση της Speedy παρουσιάστηκε τη δεκαετία του 1930, αλλά σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ως είδος ταξιδιού.
Μετά το αίτημά της, η Louis Vuitton υλοποίησε το σχέδιο Speedy σε μια τσάντα και τελικά έγινε ένα από τα πιο δημοφιλή σχέδια της εταιρείας.
15. Οι τσάντες Louis Vuitton μπορούν να διαρκέσουν για γενιές
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους ορισμένα προϊόντα αποκτούν μια εμβληματική και σχεδόν θρυλική κατάσταση. Ένας από τους σημαντικότερους λόγους είναι φυσικά η ποιότητα. Οι τσάντες Louis Vuitton είναι γνωστό ότι διαρκούν για γενιές και έχουν εξαιρετική ποιότητα. Η αντοχή και η μακροζωία τους είναι μέρος του λόγου για τον οποίο είναι τόσο ακριβές.
Οι τσάντες τους είναι γνωστό ότι αντέχουν σε σκληρά περιβάλλοντα, ακόμη και στο νερό και τη φωτιά.
Το 2021, η αξία της επωνυμίας του Louis Vuitton αποτιμήθηκε σε περίπου 14,86 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Το 2019, η μάρκα αποτιμήθηκε στα 13,58 δισεκατομμύρια δολάρια, δείχνοντας τη συνεχή ανάπτυξη και δύναμη της μάρκας.
Η Louis Vuitton είναι η τέταρτη πιο κερδοφόρα μάρκα πολυτελών τσαντών στον κόσμο
Στο Αθηναϊκό Ενεχειροδανειστήριο, με γνώση και αξιοπιστία, μπορείτε να αγοράσετε ή και να πουλήσετε τις επώνυμες τσάντες σας, με τη βοήθεια και καθοδήγηση των έμπειρων συνεργατών μας. Καλέστε μας σήμερα στο 210-52-21-418 και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.